Trevlig lördag!

Hallå!!

Jag vet att jag e jättedålig att uppdatera! men jag har faktiskt inte suttit vid datorn =0)
Igår var jag till stan å handlade ett par jättefina "baggy" jeans från only!  jag upptäckte en liiiten fläck på dom...expediten trodde att det kunde sitta i tyget men jag ska tvätta upp dom så jag hoppas att det går bort =0) jag skulle få 50kr rabatt de gick på 599- men helt plötsligt slog hon 450- så där gick jag i vinst med 150kr =0)
Sedan var jag på Kapp ahl å köpte ett par benvärmare! samt mera järn tabletter!! =0)
Sedan fikade vi jag åt en räkmacka sammt en Napoleon bakelse...jag kan konstatera att jag inte var hungrig på eftermiddagen iaf! =0) det blev varma mackor !

Idag vet jag inte vad som händer utan får se helt enkelt! =0)
Vädret e soligt å det ser härligt ut ute!!
Ska ta å hoppa i duchen å sedan gå en sväng med hunden men innan det ska jag ta å göra en V75a!

Kram!! å trevlig helg!!!=0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0