Söndag idag!

Denna dag började med att det regnade spik utanför fönstret!
Ine ens hunden hade lust att gå ut!  Då e det illa!!

Har börjat äta ordentlig frukost med! jag äter havregrynsgröt med delikatess mackor med messmör....(jag gillar inte messmör igentligen men det går ner ändå....allt för järnet!! ) sammt Proviva å en idag morot!

Sedan efter vi ätit frukost/lunch så for vi till min arbetskollega ! hon hade en vagga som vi fick ta om vi ville!! å den var sååååå fin!!! få fota den någon dag!!
Så nu e det en grej mindre att komma ihåg!

För närvarande står badrummet på övervåningen på prio 1 listan....sedan ska vi väll tapetsera lillens/lillans rum nere...där vi hade vårt gammla data rum men det har vi flyttat upp på övervåningen!
Vi skulle behöva tapetsera om de 2 små rummen oxzå men sambon e inte lika sugen på d som jag e...även fast jag inte gör något ! =0) så e det kul när det blir fint!

Annars blev det middag hos mamma å pappa å nu har sambon prövat fiskelyckan på lax igen...inte för att han brukar komma hem med något när han fiskar lax men men...skam den som ger sig!
Själv har jag vättat å nu ska jag a en dush! sedan tänkte jag kolla om det är något på tv...vilket jag inte tror att det e! men det e ju friidrott å de tycker  jag e kul att kolla på!!

Ha en fin avslutning på denna regniga söndag alla!!! KrAm!

Kommentarer
Postat av: Liw

Haha, det här blir ju bara sjukare och sjukare :) Min sambo kommenterade din kommentar med att " de föds väl samma dag också" :D



Ha en kanon kväll i regnet :)

Kram

2009-08-16 @ 19:55:04
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Vad roligt med rust... hoppas! :) Vi behöver rusta badrummet vi också, men det är svindyrt så vi får vänta lite efter uterumsbygget...

Kram!

2009-08-17 @ 17:02:28
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0