Sambo värd guld....

Jo det kan man nog allt säga att man har....

Vi skulle se film igår kväll å ha det lite mysigt ( fredags mys) =0) hihihi....
Jag hade mått halv knepigt hela kvällen men tänkte ju att de e bäbisen som tryckte mot revbenen....men ack så jag bedrog mig...
Det blev värre å värre...å jag fick vara uppe å gå...missade slutet av filmen med....

Sedan gick jag å la mig...men fick gå upp nästan på en gång å slänga lite vatten i ansiktet...sedan började jag att kaskad kräkas....eller fontän.... kalla d va ni vill men jag mådde skit!!
Jag spydde i toan men det var sån tryck i mina kräkningar så det kom på toa dörren bakom mig samt väggar å golv....
Sedan började jag att tok svettas å man blir ju rädd...det blir man... det brände så jag tyckte att jag inte fick någon luft med...
Sambon hämtade en handduk med kallt vatten å ligga kunde jag inte!
Vi fick ringa å väcka grannarna å höra om de hade något åt halsbränna....de var det jag troligen har/hade... å det hade dom så vi fick några tabletter av dom...
Men innan sambon gick över så gav han mig ett halvt glas med mjölk å efter ett tag känndes det bättre!!

Så sambon fick ta and om spyan på vår toa inatt....stackare!! =0( men han gjorde det iaf!!! å det tackar jag honom för...jag trodde bäbisen skulle komma ut å att jag skulle dö!

Det sammanfattar våran fredags mys kväll!! =0)

Nu idag har jag ätit lite havregryns gröt sammt 2 st delikatess smörgåsar med messmör! det var ritigt gott för magen!

Hoppas ni får en fin dag/kväll !! denna lördag!! själv hoppas jag att jag inte blir sådär igen!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!


 


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Å, fy vad äckligt! Jag med kräkfobi loggar snabbt ut härifrån igen.

Tur att du mår bättre i dag!

2009-08-15 @ 19:25:35
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mindy

God kväll söta..Allt bra med dig denna sköna sommar söndag som det är med mig..Ha en skön kväll.kram kram

2009-08-16 @ 16:54:39
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0