I funderar tagen....

Jag är en funderare! jag gillar att fundera...eller att ibland skrämma upp mig själv vilket jag inte gillar men gör ändå...idag har jag funderat ganska mycket ! sammt att jag har sovit en stund på dagen! för inatt sovde jag inte bra!!

Annars gick jag upp kring 9 tiden å hunden å jag fick i oss lite mat å tvättade lite kläder!
Sedan gick vi en prommis i det fina vädret + 20 å sol idag!!
Sedan stannade vi hos pappa å kollade på Hem till gården =0) ett mkt bra programm tycker jag! fick även mat hos pappa!!

Sedan kom sambon hem från jobbet å vi for tillstan för att hämta borden till Bebisens rum! ni får se den någon dag för jag har inte knäppt denna ännu! sammt beställde vi tapet till rummet!  det blir åt gul hållet!!

Sedan så kom jag ju på att jag fått min tradera vinnst idag! min friis & company väska ala storlek bra denna gång!! så nu kan jag gå runnt å styla i den å va nöjd!!

Imorrn ska jag göra ett besök på jobbet!! sedan ska jag nog inte göra så mkt tror jag!!

Ha en fiiin måndags kväll!! jag ska ju till grannen på blåbärspaj kl 20:00 !! =0)

KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0