Friis & company ...

Jag budade å vann på tradera idag !! en ny friis & company väska som skulle ha kostat nära 800kr med frakt ! men via tradera så fick jag den för 260 eller 310 med frakt!! snacka om att jag e glad!!!

Annars har det inte hänt så mycket idag det gammla vanliga...
Handlat lite mat, varit på prommis med hunden, åsså har jag haft fika främmande av barndomskamraten med dotter! vi bodde ju grannar hur länge som hellst!! så det e så kul när de kommer hem på besök!

Så det är därför jag varit osynlig här idag!!

Tar nya tag imorrn!!! KRAM =0)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Det var ju riktigt bra! :) Jag som brukar köpa en del på Tradera, men inte väskor konstigt nog.

Jag ska inviga min i dag faktiskt. :)

Ha en fin dag!

Kram

2009-08-27 @ 08:38:57
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0