Fredag!

Denna vecka har passerat i rasande fart!

I tisdag kom bästaste syster hem! så hon är här till imorrn! Vi ska åka upp till henne imorrn! å skrota lite på stan!

Inte för att jag kan skrota så mycket...men jag kan fika iaf! har ju fått foglossning å har svårt att röra mig...sitta ligga ja allt det där så jag har konstant ont...inte kul allas...lite meningslöst att mitt bäcken gör sig redo för att föda fram bebis när jag ska snittas....har ju mått bra hela graviditeten men nu börjar det jäklas!

Annars har jag inte gjort någe alls denna vecka.... var på mvc på måndag å kollade hjärt ljud sammt mätte dom magen...å allt var normalt =0) MEN  Jag hade järnbrist....de var inte kul! så jag måste äta tabletter så jag mår illa av dom!
Detta blev ett klago inlägg känner jag men det e så jag har det idag!

Hörde att det varit en olycka med några mc nu ikväll med....å likbilen sammt ambulansen stått där....så nu hoppas jag att det inte är några i bekantskapskretsen som varit ute för denna olycka.... men hemskt i vilket fall som helst!

Det ända rliga som hänt idag är...att jag fick en smörgåstårte bit av syster å att jag fick sova 3h inatt.... annars e det dåligt med sömn med eftersom man har så ont så man int vet hur man ska sova!! =0(

Men men ! ha en trevlig helg bloggisar! sänder en kram från mig! =0)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Moder natur är smartare än vi tror...kroppen förbereder dig kanske på alla nätter med avbruten sömn redan nu? Passa på att ladda med sömn på dagarna/kvällarna efter jobbet, om du kan, är mitt bästa tips. Akupunktur eller TENS-apparat kanske vore nåt? Hur länge ska du jobba innan dagen D? Ha en bra helg och hoppas du får vila lite från det onda! Kramen!

2009-08-08 @ 09:55:22
URL: http://norrlandseliten.blogg.se/
Postat av: REBECCA

Ville bara önska dig en trevlig helg :)

2009-08-08 @ 09:58:28
URL: http://rweimers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0