En regnig dag...

Nu sitter jag å väntar på sambon som ska komma ner från övervåningen, vi ska ju till brnmorskan å mäta magen ! =0)
Annars har jag haft en rejäl sovmorgon! =0) vaknade kl halv 11!! hahaha!! inte ens hunden hade velat gått ut eller äta....tror han kände på sig vilket väder det var ute idag! så han låg å sovde han med!! =0)

Ikväll kommer syster hem! det ska bli kul att hon kommer och hälsar på! har ju beställt så snygga mössor till mig själv        =0)
Bad hair day står det på dom! hon handlade dom i umeå , en svart å en rosa har jag beställt hem med henne!!! =0)

Annars nu innan kl 15  så ska jag hinna in på jobbet å surra med dom lite grana med e det tänkt!! få se om jag hinner nu ra! Om sambon gör sig klar menar jag! =0)

Hoppas ni har en fiiiiiiin fiiiiiin torsdag!!! jag har haft en hygglig i regnet trots allt! med en bit äppelkaka! =0)
Kraaaaaaaaaaaaaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0