Det går fort nu!

Tycker dagarna swichar förbi i rasande fart på både gott å ont =0)

Idag började jag dagen nu som alltid! duktig värre med havregrynsgröt å 2 mackor( delikatess) å en morot !=0)
Drog i sambon att han skulle kliva upp! vi skule ju på lite shopping idag!

Det blev ikea å lite grejjer innhandlade....

Fårskinn..

Haklappar...

skötbord...

skötbords överdrag...

små handukar....bra att kräkas på när man ska rapa...

Kakformar...

Pannunderlägg...

Ja det var säkert någe mera som jag inte kommer ihåg....JO för tusan vi köpte ju 2st tvbänkar upp!! d hade jag förtränkt =0)

Åsså blev det fika på Waynes!! det blev en toast med pesto å mozarella!!! denna bör ni prova om ni inte ätit denna....

Det var jobigt att gå omkring men som tur e var det ju inga många stälen att springa på....fattar inte hur man kan ha så ont! =0(

Igår efter att sambon kom hem tommhänt efter att ha fiskat efter lax lånade vi " Baksmällan" av grannen...det var en himmla dum film! men kul! den kan ni kolla på om ni har dålig Humor !!

Imorrn jobbar sambon igen... det e trist! då e man helt ensam igen...men jag kan ju alltid ringa efter pappsen! =0) åsså har jag ju hunden!! =0)

Kram alla bloggisar...nu kollar jag friidrotten! det gjorde jag igår med ! å fy tusan att vara överlägsen Bolt vann ju 100m!! han e otrolig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0