Vissa dagar får man....

Bara vara ledig, gå i sina myskläder, inte behöva sminka sig,!!! sådanna dagar finns det ju inte mycket av i mitt liv!! men de få som finns.... ME like!!!

Idag hara jag ju varit ledig!!! helt lovely!!! såvde tills kl 08:00 å sedan gick jag ut å gick med hunden!!!
När jag kom hem tog jag å tvättade en tvättis, plockade ihop sedan gårdagens film kväll.... ( goneBabygone ) hoppas det stavas så....filmen iaf.... :O)
Sedan så snodde jag ihop en äppelkaka! min arbetskompis som e sjukskriven ( svampis ) om ni vet vem jag nu menar :O) ni som följer denna blogg.... kom hit å hälsade på för att innspektera vårt nya hus!!
Hon hade köpt sallad med sig så man blev så mätt så man inte orkade någon äppelkaka... :O) vi satt å pratade om ditt å datt å sedan var kl 13:15 å hon skulle åka å hämta barnen!!

Sedan skulle sambon ut å gå med grannen så de tog hunden med sig så jag blev själv!!! så jag tog å bara var ett tag!!!
Sedan när dom kom tillbaka så fikade vi kaffe å äppelkaka!!! grannen kom med!!! :O)

Sedan tog jag å borstade igenom hunden för att nu är det pälsbytning på g.... fick av en hel del med hår!!! sedan gick jag å hunden en prommis så nu ligger han helt utvilad i hallen!!! :O)

Snart ska jag börja med maten.... enkelt idag.... eftersom jag ej e hungrig med!! korv å brunaböner.... jaja man kan ju få va lat ibland......

Sedan i kväll ska jag kolla top model å dricka svartvinbärs saft :O) kanske äta en banan päron eller nektarin....eller en vindruva !! :O)

Har ni hört Amy McDonald?? mycket bra musik....


http://www.youtube.com/watch?v=c6MRYLWJb1o

Har faktiskt skivan i telefonen nu :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0