Sista turen...

Japp som det verkar blev det sista turen med mc'n för i år..... Herregud så kallt det var innan vi var hemma!!! brr burr...det var 11grader i luften när vi kom hem!!! Burr Burr!!!
Men det var riktigt kul att åka! har ju inte blevit så mycket åkt i sommar pga husrenoveringen!

Idag fick jag sluta lite tidigare än tänkt på jobbet med! fick sluta 13:30 ist för kl 16:00 det känndes bra!!

Idag har jag gjort på jobbet alltså 8st tror jag det blev små enportioners smörgåstårtebakelser :O) sedan höll jag på med hälsokost hyllan, å plockade grejjer i butiken!

Imorrn ska jag försöka mej på ett EFIT :O) få se hur det blir!! hihihi!! Jag har ju tagit en semesterdag så jag vet precis vad jag ska göra me..... riva tapet på vår övervåning bla..... Jippie !!! nä .... men det e lika bra man gör det så kanske sambon känner sig manad till att tapetsera när det värsta dyng görat e borta! ;O)

Jag har varit duktig med motionen med denna vecka! har gått prommenixar varje dag förutom idag! å jag har inte ätit en gnutta med karra heller! idag till tv'n blev det kaffe... banan....å ett päron :O)
Till helgen kanske redan imorrn ska jag ta å prova en ny cart 'dor glass! eftersom det inte existerar någon Ben &Jerry på denna lilla ort! :O( Men det e någon med choklad å kaksmulor så jag hoppas att det funkar ändå!!

Hoppas att ni alla får en trevlig fredag!!

Running,
On our way
Hiding,
You will pay
Dying,
One thousand deaths
Searching,
Seek and Destroy
Searching,
Seek and Destroy
Searching,
Seek and Destroy
Searching,
Seek and Destroy

Från Kill em all skivan Metallicas :O)


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jag ser verkligen fram emot din EFIT i dag, bland tapetrivning och hundpromenader. En och annan kaka också kanske... =)

Kram!

2008-09-26 @ 10:26:34
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0