Nu är det bara att ånga på.....

Hallå i bloggstugorna!!!

Ja  idag har man jobbat.... det vanliga ......inget nytt där inte direkt!!!

Åsså har jag varit ut en liten prommis med hunden så att han vart nöjd för stunden!!!

Nu tänker jag börja på övervåningen lite iaf... vi har ju ett ganska stort allrum som måste bli klart!!! bättre sent än aldrig...men nu e måttet rågat ;O)
Måste sätta lite fart med bort ångning av gammal tapet !! Så att sambon i huset kanske blir lite imponerad å börjar att tapetsera efter d..... ;O)  man kan ju alltid hoppas!!!

Kanske attjag går en till runda med hunden nu när solen lyser ute!! ganska varmt va det med!!! kanske att man blir lite piggare å alertare nu.... men idag på jobbet har vi jäspat om varann ... man blir ganska deprimerad när det regnar ute!!!

Imorrn ska vi åka till Ikea å handla... det finns ju en hel  drös med affärer där!!! så vi har ju de vi kollar på....tänkte att vi skulle åka itid med... så vi har bestämmt att fara kl 0845 så vi är där lagomt till dom öppnar!!!
Min kompis har varit flitig å skrivit en lista på vad som ska handlas.....det har inte jag gjort... men jag handlar säkert ändå  .....UTAN lista!! ;O)
SKulle vilja haft nå roliga gardiner nu till hösten... få se vad jag hittar!!!!

Nu ska jag gå å ånga lite!!! ;O)

Ha en fortsatt trevlig kväll!!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Själv var jag till IKEA i går kväll och hittade absolut ingenting. Var ute efter nya gardiner till vardagsrummet. Hoppas på bättre lycka till er! :)

Jag hittade däremot mycket snyggt på Hemtex i gardinväg.

Hur som helst, hoppas ni får en mysig resa - det är ju halva nöjet att få komma iväg en stund. (Och säkert är du bättre IKEA-shoppare än jag är just nu).

Kram!

2008-09-04 @ 08:25:23
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0