Jag har bara Regn hos mej....

Japp!!! det har det varit hela dagen lång!!!! som Orup sjunger!!!

Det började med regn å slutade med d me..... tur för mej att jag tog på mej att jobba idag då...9-19 !! :O)

Så idag har det inte hänt så mycket här.... jag å P å C va ute på lunch idag å åt sallad å en utav d antagligt sista mjukglassarna som jag kommer att äta i år....
Det resulterade i att jag fick ont i magen... :O(
Men men .... e man glupsk så e man.....

Sedan när jag kom hem så blev det en halv pizza....vågade inte äta så mycket eftersom min mage ej va så bra!!! men sambon fick ju en matlåda  i den onyttigaste varianten som fanns!! så han blev iaf glad!!

Till filmen så såg vi "arkiv x " filmen....men jag som inte följt serien för att jag e så rädd för sådanna grejjer tyckte inte den va vidare kul!! jag hade roligare med hunen som hade hämtat mina sockar å hade d som leksaker.... :O)
Jag hatar att va rädd när man kollar på film....jag fick bla blunda å kolla med ett öga.... :O( men men ... nu e det gjort!!!

Imorrn blir det jobb igen!! men då slutar jag halv 3!!! lovely!!! känns som det var år å dar sdan jag jobbade en förmiddag!!! då ska jag ta med hunden på en go prommis så man bli på bättre humör!!! å hoppas att det inte regnar!!!

Nu blir det natta!!!

JAg har uppgraderat min dator föressten....( jag å jag...sambon :O)  ) så nu går den ju skiiit fort!!!

Gnatt!!!!
                                                                                                             

Dessa blommor ska jag leta vaser till att ha på vår nya tv möbel....bänk!!! :O) på torsdag!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Du måste se Mamma Mia, den var underbar! Kila iväg på bio nu, i stället för att baka någon kväll i helgen. :)

Hoppas du hittar någon snygg vas till blomman. Var är närmaste IKEA där du bor, Haparanda? Sundsvall? Jag har ingen riktig koll på var du bor exakt, bara norrut och inåt landet va?

Kram och ha en fin onsdag! Jag är leeeedig i dag! Ska röra på mig lite, med stavgång och yoga. Skönt sörru!

Hoppas magen är fin-fin i dag.

2008-09-03 @ 10:13:13
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0