Gud va d blåser!!!

JAAAAAAAAAAA!!!

Det gör de verkligen!!! inte roligt alls!!

Min söndag i helhet!:


Jag hade värsta sovmorgonen !!! hihihhi vaknade kl 9:30!!!! å sedan så var det bara att ge sig upp i blåsvädret å ut med hunden!!! vi tog en långprommis!!! med pannband å allt ;O)

Sedan så åt jag frukost!!! vid tv'n....... man ska ju inte göra d! men det kan va ganska trevligt d me!!!

Det blev 2 mackor idag ! söndagen tillära!! Med cambozola ost å salami!! lite paprika å en banan! samt svartvinbärs saft å kaffe!!! mumms!


Sedan så satt jag å degade vid tv å tvättade lite granna!! jag vågade inte hänga ut tvätten... då hade vi nog fått jagat den över hela stan tror jag!!!


Sedan så kom mamma å pappa över på fika!


Å sedan tog jag hunden å gick en sväng ner till dom!


Jag powerwalk'ade med en sväng å lämnade hunden med dom!! Metallica var i lurarna hela vägen!!! d e verkligen bra träningsmusik d! ;O)


Det blev köttfärsrulle med curry hos mamma å pappa ( det tog en stund för d hade strömmavbrott...)

Sedan kom sambon dit å nu e vi hemma! nu ska jag slänga mej in i duchen!! sedan blir det relaxing här tror jag!!!

Imorrn blir en hel dag på jobbet 0800-1900 ...... say no more... :O)

Babaj!!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Usch vilket monsterpass du ska jobba i dag då... gäääsp!

Sitter här och är trött efter helgjobb och längtar till ledig dag i morgon.

Annars lät ju söndagen skön hos dig. :)

Kram!

2008-09-29 @ 08:56:26
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0