Donna karen har flyttat hit :O)

Hallå i stugorna!!

Idag har jag ju jobbat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela dagen lång ! förutom när jag smet te frizzan å toppade å slingade håret vill säga!!!
Min jobbar kompis har en moster som tar hem parfymer från usa så idag fick jag köpa en liten DKNY av henne!!! Jippie!!! en röd som doftar helt lovely!!!
Men min jobbarkompis hade en annan som luktade gott nu ;O)

ja så idag har man inte gjort så mycket!!! var ute på en prommis med hunden bara!!! imorrn har man oxå kvälls passet så man ebörjar ju inte förrän kl 14:00 så jag får se vad man hinner med!!!!

Min sambo e upp i det blå förstår ni..... han har köpt en I phone....... skulle vilja ha en jag med men men..... jag e glad åt min skrotiga ericsson w810i  :O) i den kan jag ju oxså lyssna på musik...åsså har den ju varit på en hel massa konserter....robbie williams, linkingpark, metallica, ironmaiden...... ja vad sägs ;O)

Nä detta blev ett mycket konstigt innlägg!!!!

Ha de!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Nä, en iPhone... gud vad jag blir avunsjuk!!!

Vad kul att du också fick en DKNY, de doftar ljuvligt! =)

Kram och ha en fin tisdag. Här ösregnar det och är grått och trist, men vad gör det då man jobbar?

2008-09-09 @ 08:16:33
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0