Back in blogg :O)

Tja! vad sk aman säga om denna dag!

Har jobbat, hunnit göra en hemmagjord pizza med salami skinka tomat oliver MUMS!

Sedan har jag å hunden varit ute på vår nya prommis sträcka!
HAr inte gjort så mycket mera idag faktiskt!
Spelat lite guitar hero klarade 2 låtar på hard!!! hahaha!! kick as.....NOT! men jag klarade 2 st till där!

Sedan har jag lyssnat på låtar på youtube bla lite depech mode åsså slipknot å metallica! Stonesour har ju sångaren i slipknot om jag inte är ute å cyklar! han e bra! jag gillar 30.30 150..... ja låten heter så!!

Nä nu ska man snart höra med john blund om man kan få en tupplur innan man ska på jobbet imorrn igen!
Det händer inte så mycket i byhålan här inte!!

Kanske kommer grannarna över på ost, kex å vin på lördag! vi får se vi får se!!

Godnatt bloggisar!!! :O)


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Hoppas du gör en EFIT i dag, trots jobb. :) Skulle vara kul att se vad du gör på jobbet också, att se dina goda sallader och mackor. =)

Har lyssnat in mig på Metallica ett par gånger i går och det blir bättre och bättre.

K r A m! Ha en fin torsdag!

2008-09-25 @ 07:46:21
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0