Why?? Varför?? JAG!!!

JA!!! snorig å eländig! ännu en dag hemma!! det enda som var roligt med detta igår var att jag fick Bewerlyhills 90210 igår HELA först sesongen kom i brevlådan!! Så jag glodde på 3 avsnitt till sambon sa att det fick va nog!
Sedan sov jag bort nästan hela dagen! det kändes ju härligt å förkylningar går ju bäst över om man ligger!!! :O)

Så nu har jag varit uppe i kanske 45 minuter! jag känner mej sådär å blir nog hemma imorrn med! bättre va hemma en dag extra! man vet aldrig med förkylningar d har ju en förmåga att komma tillbaka om man råkar anstränga sig! Så mina jobbkolegor få klara sig utan mej idag! å imorrn med! tror att jag har feber oxå! Sedan flytten så vet jag inte vart termometern e! jippie!!! få ta å kolla om jag hittar den någon annan dag! ;O) känner inte för att leta den idag!!

Nu har tapeten låssnat i köket med!!! så d e sååå snygt!!! vi kommer att få tapetsera om!!! JIPPIE!!! jag har kladdat på lim i 3omgångar utan resultat så antagligen e det fett i tapeten under som gör att det lossnar!!!
Å vi som kanske ska ha folk på lördag om jag e bättre!!! vi få väl köpa kalssons klister ;O) å klistra dit den!
Jag vill ju ha en likadan tapet med!!! jag älskar verkeligen tegeltapeten!!!!

Nu ska jag ta å värma lite nyponsoppa å ta lite glass till!!! jag lever på det tills vidare!!! ;O) det e ju Texas peacan glass med!!! sambon handlade lyxigt igår han!!! jaghade tänkt mej gb! men d går ju d me!! ( big pack trodde jag! )

Nu ska jag återgå till snuveriet!!!

Hoppas alla andra där ute har det bra iaf!!!
                                          

Snart e det pumpa dags igen.... undra om man kommer att göra någon i år??? d e ju mycke kids på gatan!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Nämen fy vad trist! Krya på dig nu, vila, blogga, kika på TV och film, ät massor av glass och godis. Det är bästa medicinen. :)

Jag ska ta lite friskluft åt dig också, då jag går ut snart.

Kramar!

2008-10-22 @ 10:59:46
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0