Uppdatering!!

Ja nu har svampbob med familj åkt hem! det var en mycket trevlig kväll!!!
Tacos till middag å sedan spelade vi Rockband , Guitarhero för hela slanten....vi lyssnade lite på Metallicas nya album eftersom *C* inte hade lyssnat på d.....
Sambon sålde data skärmen till svampis man med! så nu ska han köpa en ny!
Ja det va ju kvällen i hela!!!
Nu ska man gå å lägga sig å susa!!! skönt!!
Å igenteligen e klocka 23:00 nu eftersom vi ska ställa tillbaka klockan!!! så då få man en extra beauty sleep ;O)
Lakrits kakan ska jag göra imorrn å bjuda hem mamma å pappa på!!!

Godnight bloggisar!!! Ses imörrn!!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Kikade in efter kakan, men jag ser att du ska göra den i dag - så jag får väl hejda mig lite... =)

Fota gärna om du orkar. :)

Kram och ha en fin söndag!

2008-10-26 @ 13:22:45
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0