Photoshop??

Tja!!!

Änteligen början på en ny bättre vecka!!! den förra glömmer vi !! :O)
Idag har jag ledigt eftersom vi ska till vetrenären med lilla hunden!!! han ska kolla om hans dos på tablett är rätt!!!
Annars har det varit minusgrader å kallt här inatt.... det är frost ute! å jag tror inte tempen kommer upp i vårvätmen som den gjorde igår!!!
Har ätit frukost å varit på en rastningsprommis med hunden!!

Jag vill börja photoshopa!! men jag vet ej om det e svårt eller så!! har en arbetskompis som är jätteduktig på d!!! jag skulle mycket väl kunna tänka mej att börja jag me!!! men jag vet ej....om det e svårt eller så!! någon som vet???

Jag måste ge mej ut på jakt efter en julgardin till köket med!!! det blir ju första julen i huset!!! :O) så man kanske ska investera i en ny julgardin till köket iaf..... hade sett att det fanns roliga panelisar i ellos....men problemet är bara att de levererades 10 december.... å jag vill ju va ute i minnst veckan före advent!!! ;O) eftersom jag tycker att det är så kul!!! med JUL!!!

Annars kommer denna vecka att bli bra har jag en kännsla av!!! hoppas på det iaf!!!  jag måste köpa hem godis till fredag med för ungarna på gatan ska göra Bus eller godis..... då känns det kanske dumt å riskera bus.... ;O)

Tror inte det blir någon pumpa för mej iår.... vi kanske ska åka te syrran å gå på bond filmen å dåblir vi ju borta lördag till söndag så jag vet j hur det blir med det!! Men det e ju kul å göra pumpa med!!! :O)

Nu skiner solen ute iaf!! jag känner mej rätt seg idag!!! måndags trött!! :O) å vi har en hel vecka framför oss!!!


 Bilden är googlad......

Trevlig måndag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0