Mamma Mia!

Nu har jag oxå sett denna film!! den var helt ok! :O)
Jag har jobbat extra dessa dagar varav jag inte har bloggat så mycket!!
Nu vill jag åka på Lena philipsson å Orup det skulle va kul! men jag tror jag inte får me mej någon! :O( sambon hoppar gärna över..... :O)

Jag har blevit utmanad av Camilla å svara på lite frågor! Hihihi !! Här kommer dom! :O) håll tillgodo!

1: Hur mycket slösar du ungefär i månaden på kläder , smink och skor??
JA!!! det är ju lite olika d.... kanske kring 1000- eller mera beroende på hur mycket man hittar!! :O)

2: Dyaste plagget & skorna du köpt?
Jag har nyligen köpt ett par skor för 600kr... men jag har köpt tränings skor som varit betydligt dyrare :O) plagget?? räknas skinnjackan? ;O)

3: Bästa fyndet i år?
Tycker kanske att skorna jag handlade förra fredagen e det bästa hitills :O)

4: Ett köp som fortfarande finns i garderoben med prislappen kvar?
Ja! jag har ju endel men när vi flyttade så kastade jag en hög! har en tunika som har lappen kvar... åsså har jag säkert en massa annat när jag tänker efter! :O/

5: Hur många skor har du köpt under 2008?
Skor kanske 2 el 3 st! förra veckans skinn skor!! jätte härliga å lite finare ! :O)

6: Om jag gav dig 1000kr, vad skulle du köpa för dem?
Kanske skulle jag lyxa till det med en ny parfym, en härlig kofta, tummvantar å en flaska rom :O) så man kunde göra någon choklad drink nu i höst mörkret å kylan!! å en ny FUL mössa!!! :O)

7: Hur mycket pengar är du villig att spendera på en vinterjacka??
En vatten tät å tålig jacka går ju kring 2000kr så d få bli så mycket!!!

8:Brukar du dölja dina påsar när du kommer hem ifrån en shoppingrunda? för att slippa höra klagomål över ditt sätt att spendera pengar?
Näe inte de! bara om jag har köpt något till hunden!! :O)

9: Spara eller slösa?
Jag e lite av varje där! en blandning!  hahaha

10: Dina 5 senaste köp?
* Skor
*byxor
* Tröja
* Jacka
* smink

Ja där ser ni hur jag handlar!!! :O)

Nu ska jag ta å ta clementiner å sätta mej i soffan å kolla på Greys snart!!!

HA det bra i stugorna! det var -5grader imorse här !! LOvely!!!


BaBaj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0