Jag har biljetter! :O)

FY fan vad skönt!!! nu e det klart!!! nu kan jag va helt lungn!!! LOVELY!!!!
Ja som ni kanske vet vid detta laget så e jag ju ett stort fan av METALLICA!!! å jag har ju gått med i deras fanclub! hahaha!!! bara för att va säker att få biljetter till deras sverige turne! så idag har jag å sambon fått var sin biljett! eller fått å fått... fick köpa!!! så nu behöver man inte vara orolig att man inte får någon på måndag ... det e ju ticnet vi pratar om! jag tror att det kommer att gå lika fort som med AC/DC biljetterna!!!

Så idag har det gått bra på jobbet!!! jag har varit så glad hela tiden!!! var lite nervös om det skulle klatra när sambon skulle köpa men det gick smärtfritt!!!

Nu ska jag koka potatis till äckel pölsan  ! ;O) själv blir det en bit taco paj som jag hade kvar!!!

Nä !!! so long!!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Oj, vi ska försöka få två biljetter vi också. När är konserten, vilket datum? I Globen? Pris?

Kram!

2008-10-16 @ 14:45:44
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av:

hallå!!! biljetten kanske ligger kring 700- om man vil ha bra plats! jag å sambon sitter på sektion A rad 10 platserna 22-23!

var ute i tid då!!! d släpps på måndag 9 eller 10 på ticnet !

Det är 7mars och 8mars

kram!!!

2008-10-16 @ 16:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback