Its lördag igen!

Bubblan vad veckorna går fort!!! det e nästan så man blir liiite mörkrädd här i mörkret! :O)

Idag ska jag städa!!! bla tvättstugan!!! men e inte direkt laddad för det!! tänk avd kul om man hade sjukt mycket pengar å kunde ha någon som bara kom å rensade å städade!! :O)


Igår kväll var jag in till min bästa kompis å granne å spelade Metallica på Guitar Hero!!! jag spelade på medium!! jag e såååå stolt!!! hahaha!!! hennes sambo trodde att jag inte skulle klara det men det gjorde jag!! ;O)  Det är låtarna från den nya skivan!!

Ju mera jag lyssnar på dem så blir d bättre å bättre!!! fast den kräver nötning!!! men nu I LOVE!!!!


Igår gjorde jag Kyckling tortillas i ugnen som blev supersmarriga!!! det blev mycket  röra över så vi får äta det idag med!!! Så idag behöver jag inte fundera ut vad vi ska äta till middag iaf!!!


Syrran ringde oxå en snabbis!!! hon e i Tyskland med sitt jobb!!! snacka om lyx!!! Hon skulle handla något till mej!!! JIPPIE!!! undra vad det kan vara???


Näää jag e tacksam över att jag e ledig i helgen för jag har tagit på mej extra jobb till veckan!! vad sägs om 07:45-19:15 både måndag å tisdag??? skulle vara ledig onsdag igentligen men jobbar 8-15 å torsdag 08:00-19:15 ( om det inte blir ändrat) åsså 12-19:15 fredag!!! jag vet vad jag ska göra till veckan!!!bästa man går å tar fram städ kittet å kör igång!!!


Det enda plusset med att det blir kallare e att man får plocka fram mössan!!! :O) så ingen behöver igentligen veta hur du ser ut i håret!! ;O)


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jag hoppas fortfarande att bonussonen ska önska sig ett Guitar Hero i julklapp... hihi... Det ska ju komma ett nordiskt i höst, där bl a kent är med, de ha en av mina kentfavoriter "Vinter noll2" med där. =)

Hoppas du har en lugn och skön söndag nu och laddar inför jobbig arbetsvecka. Pust!

Kramar!

2008-10-19 @ 15:36:26
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0