Beverlyhills!! my god!!!

JAAAAAAA!!! jag kan inte få nog av denna serie!!! :O)
Med andra sesongen hemma så kolar jag inte på mycket annat än d!!! men d e ju så kul!!!
Sedan ser jag även på den "nya" Beverlyhills som börjat....den e väl ok den me!!!

Jag vill köpa nya gardiner...måste åka te stan någon ledig dag å kolla om man hittar någe.... vet ej om jag vill  ha panelisar eller vanliga längder...det är jul gardiner vi snackar om!!! å där jag bor så finns det ingen hemtex vilket är sorligt nog!!! Men har just kollat deras hemsida men hittade inge roliga gardiner där....

Nu har jag kommit på en grej!!! tror att jag ska städa av här å plocka fram  mina halloween ljuslycktor... :D
Har en pumpa  åsså har jag ett spöke å en pumpa!!! ja det tror jag att jag ska göra!!!

Å kanske på fredag så kommer min kompis hit på en MAngo Margaritas... ja det e det enda roliga för tillfället!!!

Nu ska jag städa!!!

Tjiiiing!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0