Bättre å bättre dag för dag....

Tjabba!!! nu känner jag mej bättre!!! helt jädra lovely! ska försöka mej på en prommis med hunden sedan om så en kort men det ska bli härligt att komma ut!!! jag har varit inne sedan i måndagskväll så då e det kanske på tiden!!!
Har försökt att ta hem lite låtar som vi ska ha på våran cd spelare i träningslokalen våran!! jag fick ju uppdraget till d!!!
Så jag har tagit hem Pink-So what? Agnes-on and on mm.... det är inte alla som gillar rock...men of course ska jag ha Metallica om jag ska träna.... annars får jag väl ha mina lurar på mej!!! ;O)

Nu ska jag värma lite nyponsoppa å ta lite glass... har ätit så mycket onödigt nu när man har varit hemma så man har nog gått upp åtskilliga kilon.... mådde ella häromkvällen med..men det e ju inte så konstigt! :O)

Hoppas alla har en bra fredag nu då!!! å jag hoppas att jag känner mej bättre nu hela dagen å frammåt!
Nu kallar Bevvan å nyponsoppan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0