at wörk......





Idag har jag gjort blandad kompott på jobbet....gräddat bröd, grillat gjort tårtor.... här kommer 2 st bilder.... jag har varit med om snyggare ;O) en med rostbiff & ost å en med räkor.....



Mina nya skor! med en jätteful oreda bakrund... :O( men jag hade brotom när jag tog bilden!!

Idag fyller sambon år å jag, mamma & pappa har köpt Rock band till han!! :O) hihihi!!!
Så nu ska man spela trummor med! nu får övervåningen bli klar snart så att man kan ha lite prylar där!! vi har ju en stor klädkammare å ha grejjer i oxå!! vilket e mutcho bra!! :O)
Ikväll e det vad blir det för mat med Per morberg med!!! det ska bli kul!!!

Nu ska jag kolla om det finns nå 90210 å ta hem!!!

BajBaj!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Det där såg ju galet gott ut!!! Och skorna var jättefina. :)

Hoppas ni får en mysig födelsedag och här kommer HURRA, HURRA, HURRA, HURRA från oss i Gävle.

Hörde ni? =)

Kram!

2008-10-09 @ 21:34:20
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0