Humör?: ...

Humör?: Nyvaken så jag vet ej riktigt men jag hoppas på bra iaf! :O)
Gjort?: Har nyss släppt ut hunden å gett han mat, så nu ska jag ta å äta någe ja med.
Planer?: Gå ut å gå med hunden innan jag börjar att jobba, å efter jobbet ska jag träna!!
Lyssnar på?: Både diskmarskinen å tvättmarskinen....inte så kul men nödvändigt!!
Läser?: Olika bloggar !!
Dricker?: Snart en C-vitamin blåbär!!
Äter?: Snart någon form av frukost!!!!
Sämsta?: Att jag dras med en tjurig förkylning ännu!!! hoppas att den försvinner!!!
Bästa?: Att det ser ut att bli en jättefin dag ute!! tåm solen håller på att titta fram!!
Väder?: Underbart å några minusgrader!!!

Där fick ni en liten dagens från mej!!!
Igår skar jag mej på fingret på jobbet!! det blödde jäkligt bra!!! jag hatar när man gör illa fingrarna!!! urch å fy!!! :O(
Igår såg vi även Step Brothers.... om man ha galet sjukt humor å dålig sådan så var den kul!! om man inte har den så rekomenderas den inte!!! det var mycke sjuka grejjer i den!! jag tyckte att den va sådär!!....

Idag efter jobbet ska jag träna e det tänkt!! en halvtimme på löpbandet å en halvtimme på crossen!!! få se om jag kanske tar cykeln med! jaja det återstår attse!!!

Ha en trevlig dag alles!!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Din dag verkar ju ganska bra, förutom att du skurit dig och börjar känna dig förkyld!

Ja, visst är hon söt i fönstret, lilla Saga. Mindre söt när hon busar på nätterna...

Maja har inte tagit in något mer åt henne... =)

Kramar!

2008-11-11 @ 09:54:56
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0