Härliga söndag!

Idag har det inte blevit något gjort hemma!!! hade sovmorgon till 09:00 sedan gick jag upp å gav hunden lite käk! sedan gjorde jag frukost till mej själv å satte mej vid tvn.... fastnade i Bevvan träsket....

efter d så gick jag å hunden ut på en prommis!!!

Sedan har jag fikat med!!! Pecan paj som jag hade i frysen var ju bra!!! med en klick glass till!!! å kaffe..... jag har druckit mycket utav d idag!!

Hursom helst! Söndagen är snart gjord å det väntas arbete imorgon!!! har förästen redan fått en inbjudan om en fest på Lucia!!! ja det är lika bra att va framme i tid!! :O)
Har redan börjat kolla vad jag ska kunna tänka mej å ta på mej då!!! tiden får utvisa!!!

Nu ska jag ta å ducha!!! det är kallt idag!!!!

Ikväll blir det soffan med filt å kolla tv el film!!!

Kram bloggisar



Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Det lät som en skön och slapp dag det där. Och god... den där pecanpajen måste jag göra någon gång, då jag inte är för snål för att köpa pecannötter. =)

Här har vi också tagit det rätt lugnt, gick en långpromenad i soliga vädret och jag tog nyss ett varmt bad, är lite frusen jag också. Jag skulle inte kunna överleva utan badkar.

Kram på dig!

2008-11-02 @ 18:01:45
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0