Wii fit!!

Ja min förkylning e kvar....men imorrn få det bli jobb...jag får väll äta tabletter under dagen...jobbar bara 2dagar isf...ledig helgen!!! å börjar 15 på måndag!!! :O)

Idag ska jag nog ta å träna lite på min wii fit platta igen!!! det är jättekul!! Ett smart träningsgrej till barn...å ett spela där man få jobba lite det där wii...annars e ju barnen allt mera stillasittande som det verkar...när en annan va liten fick man ju inte ens kolla tv om d va bra väder...då fick man va ute å leka ist!!! å det tackar jag mina föräldrar för!!! :O)

Läste ett recept på kladdkaka hos en  anan bloggare tidigare.... den verkar supergod!!!

Kladdkaka ca 8 bitar!!







2 ägg
3 dl socker
100 g smält smör eller margarin
1 chokladkaka
1 ½ dl vetemjöl
1 msk vaniljsocker
2 msk kakao



    
Smält margarin och bryt chokladen i mindre bitar och rör ned i smöret. Låt svalna lite. Vispa under tiden ägg och socker poröst och smörj & bröa en springform med löstagbara kanter. Tillsätt den smälta chokladen och margarinet och rör ihop. Rör sist ned de torra ingredienserna.
Grädda långt ned i ugnen 175° i cirka 30 min. Låt svalna, kakan är  nästan godast dagen efter....serveras med vispad grädde!!

Nu ska jag ta å äta sallad!!! med skinka!! sedan ska jag kolla lite på alla värdelösa serier som går på tvn!!!
bajjbajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0