Söndags bestyr!!

Ja!!! d kan man lungt säga!!! jag kommer att somna ovaggad ikväll det kan jag lova!!! jag e redan trött!!

Jag vaknade vid 9 tiden i morse men drog mej te närmare halv 10!! sedan gick jag upp å gick en prommis me hunden!!!
Sedan hann jag se på tv4as nyhets morgon om nya Sex and the city filmen!!! jag tror att den e jättebra!!! vill se den ja!!!
Sedan bar det i väg te farmors hus där jag klippte gräset å sedan va jag å hämtade ved me pappa!! jag fick bära!!! så nu har han ett lass med ved som jag å *P* ska bära utav släpvagnen imorrn efter jag slutar jobbet!!
Efter att vi kom hem så tog jag mej en prommis med hunden åsså fick mamma å pappa komma å äta middag här!!! det som blev över från igår!!! så nu e det slut!!! känns bra d!!!

Nu så ska jag gå ut å klippa gräset!!! har ju sagt åt min sambo att jag klipper baksidan om han tar framsidan...i vittnens närvaro me...hahaha!!! å till huset som vi ska flytta till har en jäklit stor tomt på baksidan så nu e det bara att klippa!!!

Näe nu e det bäst man gör det!!! tjabbatjing!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0