Grattis!! och blueberrycheescake!!

 Min blueberry cheescake!!! :O) Hade jag gjort på min aldeles egen födelsedag!!! :O)
 Detta fick jag av min sambo!!! så nu kan jag äta min a kakor å träna samtidigt!!! :O)

Ja idag fyller jag altså år!!! Happy hippo till mej!!!  Jag har fått en massa bra grejjer!!! 2st presentkort!!! hos min frissa och på intersport!!! sedan fick jag jättefina ljustakar!! coola temuggar :O) parfymer ( en som lucktar blåbärsmuffins!!) å bodylotions!! ansiktskräm!! hårsprey! en bakbok!! en tröja!! blommor!!  ja en heldel jättebra prylar!!! Tack för alla presenter!!! I love u!!!!

Så idag har jag inte gjort så mycket...eller d har jag iof!!  igår  hade jag så jäkla ont i halsen så ni kan inte ana....å idag kändes d lite bätter som tur va!!!  tror jag hade feber igår......

Mamma som e min levande väckarklocka å snooz ringde å väckte mig halv 9 å jag snooza te nio!!! :O) sedan klev jag upp å gick ner till dom med hunden!!! fick mina packet va don där!!! jag fick välja !!! :O) man e ju sååå nyfiken!!! sedan fick jag paket av syrran å sedan dök min sambo upp oxså!!! så jag fick paket där me!!!
Sedan åkte vi å handlade lite till min blueberry cheesecake!!!

Sedan åkte vi å tog kort på farmors hus!!! lika sorgset kändes d..... sedan fick  vi kaffe där utav faster!!! sedan åkte jag hem för att städa å baka min cheescake!!!
Sedan kom mamma pappa syrran & faster med man hit å åt!!! idag blev det potatisgratäng med grillad fläskfile & kycklingfile och lax!!! å sedan åt vi min kaka!!!
Sedan va vi så mätta....å när jag till å me fick lämna en kakbit så då e jag mätt!!! :O)

Nu ikväll har jag å sambo & syrran spelat wii fit!!! snacka om att jag e helt slut!!! ska hasa mej  i durchen nu!!! känns som d behövs!!! :O)
En kul grejj har hänt me!!! jag har lyckats gått ner 5KG!!! happy birthday 2 me!!!! /// BAJJ BAJJ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0