Super helgen i göteborg!!!

Nu e man återigen hemma i sitt lilla hus i den lilla lilla hålan!!!!

När man varit i den stora staden så e detta inte mycket att ha!!! Typ INGET!!! men den har ju sin charm denna med!! ;o)


Vi for ju i fredags morrse! vi flög å va nere i göteborg efter 14 tiden!!! å innan vi kommit fram till lägenheten så var klockan närmare tre!!!


Killarna sprang ner på satn till närmaste system! hahaha!!! medans jag å min kompis fick underhålla deras dotter på 7år!!! efter de så bar det iväg till LISEBERG!! ;O)

Ja jag var ju där för 2år sedan men dra åt öge va kul vi hade!!! hahahahaha!

Den första karusellen jag åkte var med kompisens sambo! å han hade valt lagomt till 1a karusellen! kanonen!!! Gud så nervös jag var innan...knäskålarna hoppade å mina händer darrade!!! men gud så kul det va!!! ;o)

Sedan så åkte jag den igen med min kompis!!! åsså åkte vi virvelvinden å pariserhjulet åsså lisebergsbanan!!!

Kanonen va ju kul å Lisebergsbanan med!!! :o)


Sedan i lördags gjorde vi brudar stan! å grabbarna var på STCC!!! Vi var i nordstan!! men jösses vikket köpcenter det va!!! :o)

Sedan åkte vi Paddan båten med!!  hahaha!!

Å sedan va vi på en jättehärlig å mysig brasiljansk inspirerad bar å drack en frosen strawberry margerita!!! mumms mumms!!!

Sedan blev det ju mat med!!! en god köttbit på Lilla london!! där tog jag även en vanlig margerita!!! å sedan var det ju fotboll så hela avenyn var ju avspärrad!!! synd att vi åkte dit i sista sekunden!! men vi tar nya tag i fotbollen på onsdag!!!
Sedan bar det av te lägenheten igen!! där vi tog det lungt å drack en cider!!!

I söndags var vi på universeum! det tyckte kompisparets lilltjej va kul!!! en riktig barnfamiljs dag.... lite gråväder med så det va ju rätt så mkt folk där!!! men det va ju ganska kul det med!!! men barn tycker nog att det e roligare  än vuxna!!! ;o)
Sedan blev det fika å lite koll i affärer å middag!! 
Å kortspel i lägenheten!!! å cider!!! HAHAHAHA!!!

Så idag har vi varit på stan igen!!! grabbarna fick städa ut oss ur lägenheten!!!  å innan vi gick från stan så var vi in på baren  igen!! namnet vet jag ju inte ! men ska luska fram det!! tog en starwberry margerita å min kompis en moijito!!!
Så nu jädrar ska jag tillverka egna !!! margeritas!!! jättegoda!!!!!!

Jag kommer med bilder å så en annan dag!!! nu e man rätt så slut å ska sova!!! jobb i morrn med!!!

Tjingeling!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ååå, vilken mysig helg ni haft! Jag älskar Nordstans shoppingcenter, det tar liksom aldrig slut. :) Liseberg är mysigt, nästan snäppet bättre än Grönan. Nu längtar jag väldigt mycket till Göteborg känner jag.

Ni var inte till den där slottsparken i stan, där de har sälar och andra djur? Också mysigt tycker jag.

Ciao!

Kram!

2008-06-17 @ 11:49:01
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0