Lördagen snart till enda!!

Ja!!! nu har man snart gjort denna dag med!!! men imorrn ska jag iaf va ledig!!! ska kännas sååå jädra bra!!! ;o) !!!
Idag har det blåst å varit 16-21 grader ute...normalt kanske för denna årstid!!! men jag frös faktiskt idag!!! hahaha!!!

Idag har jag jobbat!!! fick ju rycka in tidigare än planerat idag på jobbet!!! fick vara i frukt avdelningen först å sedan chark å kassa!!! så man blev lite yr ibland!!! man visste inte riktigt vart man var!!! :o)

Idag har jag åxå hunnit baka en cheeze cake till min kompis!!! hon kom förbi å hämtade den nu!!! den såg ut som såhär ...

     kanske inte va den bästa bilderna eftersom det satt plastfolie på!!! :o)

Nu spelar dom Depech Mode på vh1!!! det är Final countdown top 50 from The 90's!!! ja illar verkligen deras gammla låtar!!! har tåm en samlings skiva med dom!!! dom ligger på plats 6 !! om det var någon som undrade med Enjoy the silence!!!! Mycket bra låt!!!!

Näää nu ska man kanske ta å varva ner lite!!! kolla lite tv å så!!! mysa lite!!! !! Ha det bra!!! // tjing!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mums vilken god kaka med björnbär! =)

Jag var också stort fan av Depeche då jag var yngre, hade alla skivor. ;) ♪

Ha en fin söndag!

2008-06-08 @ 13:10:29
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0