Jag , Ernst, å martin timell :o)

Ja det kan man ju säga!!!

Just nu sliter jag ut badrummet....tapeten i badrummet drog jag igår...idag golv!!! hahaha!!! jag e värsta byggjobbaren....
Min sambo är ju inflammerad i ryggen så vill man ha något gjort få man göra det själv!!!
Grannen kom över å sa....-Men är du här å håller på!!!! japp man få ju vara lite erns å timell nu !!! jag känner mej stålt över mig själv!!! ;O)

Fast ska jag va ärlig så satt golvmattan ganska bra!!! men det är badrummet som det känns mest panik med!!! Men nu e det sbnart klart!!!

Håller även på med att dra tapet i sovrummet så att det inte ska bubbla på våran fina fondvägg sedan!!!

Våran hund har hittat sin uteplats på altann med!!!! han ligger å håller vakt....den e ju innglasad å har glasen enda ner i backen lixsom!!! så det är jäkligt öppet å ljust!!! Jag lovar att fota lite !!!! det är kul att se hur det ser ut före å efter!!!

I helgen åker vi te göteborg!!! vi flyger ner fredag morgon!!! skall bli härligt!!!

Nu ska jag fortsätta!!!!

Är det någon som vill ha hjälp att riva ur allt i erat badrum?? hör av er!!!! hahaha!!!! Mvh ernst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0