Igår kväll å början på en ny härlig sommardag!!!

Vädret är helt underbart!! termometern visar +27 grader i skuggan!!! min hund öär inte lika glad som jag men hanns lång prommis får vänta tills ikväll ist!! 

Jag var ju välldans smart imorse...tog på mig träningsoverolls byxorna....jag höl på att svimma av värmeslag!! de vill jag lova!!! :O)


I går kväll var vi på cruising, men innan vi var dit så hälsade vi på en gammal klasskompis !!! henne hade jag inte sett på jättelänge!! det var välldigt trevligt!!! hennes syrra jobbar hos oss ibland så de bad oss komma förbi!!!

Cruisa går inge vidare med en sport hoj....det gick i snigelfart å när dom går så sakta så blir dom varma så vi stannade å kolla ist!!! men gu va mycke konstiga bilar det finns!!! :O) de hoppar hit å dit å lixsom skuttar fram!!! tur att man inte satt i en sådann för då hade jag nog blevit åksjuk!!! ;O)


Jag har hjälpt pappa med ved på förmiddagen med så nu e det inte så mycket kvar!!! kanske en släpvagn bara!!!

Så nu ska jag snart dra på mig skinnstället igen för en dag på mc!!

HAde tänkt att vara hemma men det e sånt härligt väder så jag måste åka en sväg jag me!!! Om inte annat så fläktar det ju skönt!! :O)


 här är min nya kamera!!! men de jag lagt ut på bloggen har jag tagit med telen!!! den e liten 
                                   gullig å baby ROSA!!!! 
                                   Ha en bra dag i värmen!!! // tjenixen!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nä, vilken SÖT kamera! Vill också ha! =) Blir kul att få se massor av foton här nu då. :)
Här har vi också haft supervarmt i dag, men man ska inte klaga - inte många såna dagar i Sverige sommartid om man tänker efter...
Kram!

2008-06-01 @ 21:59:58
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Glömde att fråga om du testade pastapytten i dag? I så fall, hoppas att du gillade den. :)

2008-06-01 @ 22:02:36
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Hm... mina kommentarer syns inte... :/
Kram!

2008-06-02 @ 19:29:08
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0