Härligt att värmen håller i sig!!

JAAAAAA!!! värmen stannar idag med!!! härligt !!!
Fast idag har man varit inne mellan 8-19 på jobbet!!! men men det går bra d me!!!
Fick gå ut en sväng på rast iaf! det e inte illa!!! :o)

Igår var ju jag å hjälpte pappa med veden å sedan så var vi ute på motorcykeln!!! det var riktigt skönt!! men jättevarmt!!! ;o)
Vi var ute å åkte å for till ett par kompisar som har sin husvagn uppställd en bit härifrån!! å satt ett litet tag!!! sedan for vi vidare å sedan så for vi vidare vi var säkert ute i 5timmar!!! tiden rinner iväg!!! haha

Sedan när vi kom hem så bjöd jag över mamma å pappa på pasta pytt!!! å de tyckte oxå att det var riktigt gott!!!  sambon fick en matlåda me!!! han tyckte att det nästan va godare idag!!! hihihi!!!
Sedan så var vi ute å gick med hunden!!  som inte tyckte att det var så kul med värmen!!! men det gick bra!!! vi gick en sväng extra !!! för det var en tjej som var ute å körde en unghäst å den va lite dum!!! d tycker jag att tjejen e med som har hästen....körde den tåm på en gångväg å den sparkade å hade sig!!! FYYYY SKÄMS!!! tycker jag!!!
Nog för att vi oxå haft hästar men ingen unghäst som vi var ute å körde på gångvägen ;o)

Nu sedan jag slutade jobbet har jag å sambon tagit en sväng med hunden!!! det var riktigt härligt ute!!! det kom en liten regnskur  igår kväll!!! men inget som märktes...det kan få regna på nätterna å vara fint på dagarna!!! men man får inte betsämma allt!!! de e ju lite synd!!! :O)

Snart far vi te göteborg me!!! den 13 åker vi!!! det ska bli kul!!! är det någon som har någe förslag på resturanger eller så???

image63
Sådanna hära blommor växer på våran baksida....vet inte vad d e!!! Tjingeling!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller med sambon om att pastapytten nästan blir godare dagen efter, då den får "stå till sig" lite. :)
Söta blommor, jag känner igen dem men vet inte vilken sort.
Ha det gott i värmen! Det är segt att jobba... !

2008-06-03 @ 19:37:57
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0