Frozen till helgen???

Ja jag tror det blir det !! alltså en Frozen starwberry margarita!!! recept kommer här!!


3cl tequila

3cl triple sec

4-5 jordgubbar

3cl sockerlag

3cl lime-citronjuice
8cl krossad is!!!

Mumms!!!! prova!!! love it!!!

Idag ha man jobbat!!! det har varit full huggning idag !! kunderna är som tokiga !!! :o)

Åsså har man varit i nya huset å ragit lite tapet igen!!! det gick  ganska bra!!!


Å nu kollar vi på fotbollen!!!  de spelar ganska dåligt vi sitter å e sur nu!!! :o)


Nu ska jag ta å hoppa i durchen!!! jag har lite att göra !! ska durcha å tvätta håret å sedan ska jag sova börjar 0730-1915 imorrn så jag har lite mycket att göra!!! hahaha

Har lovat mina jobbar kompisar att jag ska göra någe gott till fikat på midsommarafton så nu ska jag baka med imorrn!!! hahaha!!!


Tjao!!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag har aldrig provat frozen margerita, men efter att ha blivit totalt hjärntvättad här på din blogg senaste dagarna, måste jag erkänna att jag är supersugen på att testa en. :)

Kram och ha en fin dag! Jobba inte ihjäl dig på ditt monsterpass i dag ... hi hi...

Själv är jag ledig inför midsommarjobb.

Kram!

2008-06-19 @ 09:05:28
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

Glad midsommar!

Kram!

2008-06-20 @ 14:57:14
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0