Extrem trötthet!!!

Ja det har jag nu!!! men det e inte så konstigt när man jobbar hela dagarna å sedan på kvällarna e man i huset å håller på!!! snacka  om trött!!!

Idag har jag varit lite off!!! har bara ångat liiiiiiite tapet å sedan har jag bara varit hemma å varit å hälsat på mamma å pappa!! å spenderat tid med hunden :O)
Har även träffat *E* å hennes lilla familj som ska bli en till nästa år!!! dom ska ha barn!!!

MIn dator är fläpp!!! bildskärmen bara hoppar så snart lägger väl denna av....skulle inte förvåna mej särskilt mycket iaf!!!  Tur att man har försäkring på den!!! så att man kanske bara kan få hämta ut en  ny om den inte kommer att funka någe mera!!! hihihi

Det har inte hänt någe kul här annars....man har ingen kraft att göra något när man alltid tänker på huset....det suger musten ur en förtillfället!!!

Nu ska jag sova!!! jag å min bäste hund!!! :O) godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej!!!

Skickar en massa energi här...

e

n

e

r

g

i



Kom den fram? =)



Kram på dig och pigga på dig nu!

2008-06-29 @ 16:31:22
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0