BlondinBella!!

Ja jag hörde intevjun med henne på radion idag å tyckte att hon verkade som en trevlig tjej!!!  Vissa har ju fått för sig att hon verkar var a lite snobbig å så...men jag tyckte att hon verkade ha båda fötterna stadigt på jorden!!!

Annars idag har man ju jobbat!!!! Åsså har man hunnit med en prommis med hunden!! åsså har jag klippt gräs hos pappa!!! åsså har jag rensat rabatt!!

Har inte hänt så mycket annat!!!
Imorrn e jag ledig å skall då ÄNTLIGEN!! få börja lite smått i nya huset!!
+ Att vi ska fara å kolla tapeter å så!!! så nu börjar det att kännas lite pirrigt !!!

Har även hunnit med en liten kvällsprommis med hunden nu!! datorn hängde sig!!! så jag stängde av skiten å gick ut istället!!! hahaha !!!

Har oxå ätit jordgubbar !!! gott!!! fast detta var italienska!!! d var oxå bra!!! men det är en speciell smak med  svenska gubbar!!! mumms mumms!!!

Hur som haver ska jag ta å städa av lite!!! herregud!!! kan inte sitta still nå länge alls!!! :o) men men !!! då behöver man inte skämmas om man får objudna gäster!!! hahahhaha!!! // ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0