Vardagen grå....

Ja nu e man tillbaka i denna trall igen...men men... den som spar han har ...dagar kvar på semestern...hihihhi

Det verkar ska bli finfin väder denna vecka!! jobbar ganska bra tider må jag säga iaf....så nu bli det hårdkörning från vårt håll....det är snart dax att flytta in i det nyrenoverade huset!! det ska bli saååå kul!! hoppas att vi kan flytta in redan i helgen som kommer!!! håller tummsen för det!!!

Nu är det batman på tv 3!! jag vill se den nya batman filmen.. den verkar lite läskig....kanske kan hyra den sedan!!! hahahaha!!

Nä nu väntar sängen så man kommer upp imorrn bitti väckaren ringer på härliga 05:45 tiden!!! AHHHHH Lovely!!! näää kanske inte men men!!! Ha d

http://www.youtube.com/watch?v=TLkbh2Nw7ws

Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch vad jobbigt att jobba... jag kom precis på att jag bara har en semestervecka kvar nu. Hjälp!!!

Läste ditt inlägg mer noga i dag och såg att du hade världens migrän då ni åkte från konserten. Stackare!

Kram!

2008-07-20 @ 22:49:03
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0