Ikväll blir det gala!!!

Jamen visst se ni!! i kväll e det ju sport galan på tv å den få man ju inte missa för allt i världen!! det är ju jätte kul att titta på!!

I helgen var vi bort till goda vänner i fredags å sedan så plockade jag bort julen lördag å hade storstädning  söndag!! i går va vi ute å tränade me...jag å en kompis!! å hunden!!!

I daghar jag jobbat å lagat middag!! det blev torsk! i ugnen å potatis!! det blev riktigt gott!! mums!! har även varit ut å tränat i dag me!! det är härligt!! speciellt att man får vara ute i friska luften!! :O)

Idag har jag gjort mat även på jobbet!! gratänger en kyckling å en skinka!! d blev oxå bra!!! nu sitter jag å kollar på lilla sportspegeln!!! det är faktiskt riktigt kul!!!

Har även bokat in semester!! vi åker till fjällen efter påsk!! superhärligt ska det bli!!! det är verkligen avkoppling!! sedan blir det även en sväng utomlands!! men vi vet inte riktigt vart!!! men vi bestämmer å bokar senare!!! d brukar bli så!!! ;O)

nu ska jag kolla på tv å brygga te tror jag!! BAJJBAJJ
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0