Gott nytt år!!!

Och god jul för all del!!! ;O)

Veckan före jul var det hur mycket jpbb som hellst å därmed blev det inget bloggande för min del....det samma med nyårsveckan!  Förlåt å jag lovar att skärpa mej!! :o)

Men nu e det ett nytt år å nya tag!!! japp !! 2008!! hur sjukt kan det vara...åren bara flyger fram! man känner sig inte en dag yngre än typ 18! :O) men vart tog det andra 11åren vägen?? jadu den som det visste!!! i vår blir man 29bast!! HJÄLP!!  :O)

Jag har fått en massa bra julklappar i år!! Julhelgen var ju superhärlig!! fick dock va ledig i dagarna 3!! men det gick bra det me!!!

Nyårsveckan = jobb = Migrän= 10 alvedon!!  = sängläge!! men jag lyckades ta mej på jobbet ändå!!! man få tänka positivt!!!

Positivt tänkande in på det nya året!!! :O) ja på årets 1a dag var det inventering med...jaja nyårsafton var lungn å städad å riktig mysig!!! vi åt 3rätters räkcoctail till förrätt oxfile i rödvinssås å gratäng till middag å crisptårta till efterrätt!!! mumma!!! :O)

*P* fick ett nintendo wii av mej i julklapp!! så vi har haft fullt i folk här på kvällarna det är hur sjukt kul som hellst!!! att det kan vara så roligt!!

Jag har fått värsta låten på hjärnan... Wannabe me HÅLL I ER ELLER KÄNSLIGA BLOGGARE VARNAS!!!! spice girls!!! har även tagit hem skivan!!! hahahahaha  ha haha!!! Bara för jag såg denna dära dokumentären på 4an så kom jag på hur låarna va!! :O) så jag har lyssnat p dom i smyg!!

Januari månad e sååååååååååååååå tråkig!!! ingen lixzom !! i december är det ju julen man längtar efter men januari ... sedan februari...mars är kul då fyller mamma å pappa år åsså e det vasaloppet!!! april då brukar vi åka till fjälls så d brukar va kul!! å sedan börjar ju sommaren!!! å man kan plocka fram mcn!!! ;O)

13januari börjar singing bee på 3an!!!! LÄNGTAS till d!!! :O) det verkar va kul!!!

Bajj bajj!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0