Solen skiner å härligt är det!!!!

JA!!!  denna helg har varit supertrevlig å kul!!!

I lördags så plockade jag in bär å gjprde saft å hadde pappa här på lunch!!! han hjälpte mej med att göra saft!!!
Upptäkte sedan att jag fått en SNYGG spricka på hällen på spisen....WHY??? :O( men men gjort e gjort liksom......
Jag hade fullt upp hela dagen.....dels att jag höll på med saften å sedan så gjorde jag en mycket god middag....med fläskfile å cheddar å lite annat!!!!
Å sedan en blueberry cheese cake!!

Vi fick ju främmande av våra mycket goda grannar !!! så sedan blev det lite guitar hero å singstar!!!! hahaha ja det var verkeligen kul!!!

Igår så fortsatte jag med att plocka bär å göra saft!!! blev innbjuden till grannen med att kolla på deras små kattungar!!! har ju döpt en !!! katten gustav för att den e orange!!! hahaha!!! den e jättesöt å jag tror inte jag ska kolla nåmra för då tar jag en jag med.....

Idag ska jag oxå fortsätta med saften å plocka bär å tvätta eftersom vädret e så bra!!! sedan bär det av till jobbet med!!! jag börjar kl15 idag!!! å imorrn när jag skulle sluta tidigt så tog jag på mej att jobba,..... jaja man ångrar sig när man väl står där men vad göra??? pengar e allti bra att ha!!!

Ha en trevlig Måndag nu!!!! CiAo


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vilken mysig helg! :) Bakat har du gjort som vanligt. Tänk den som hade din energi i köket. :)

Vi har varit ute på en liten tripp och precis på hemvägen bröt det ut en riktig förkylning, så nu sitter jag här med ond hals och röd näsa, men glad ändå. :)

Kram på dig! Ha en fortsatt fin vecka.

2008-08-25 @ 15:30:33
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0