Shopping idag!!!

Ja!!! det blev det dag.... följde med mina föräldrar å handlade lite grejjer.....fyndade ett par skor på halva halva rea priset :O) svarta lågskor....man behöver ju inte så höga när man redan e 1,76.... ;O) sedan handlade jag lakan med!!! det var oxå rea!!!

Sedan var det marknad på stan så då slank det ner en langos med!!!

Grannarna har magsjuka !!! dom stackarna!!! huga!!! hoppas inte att basiluskerna når enda fram.....


Det hände en bussolycka här i trakterna i torsdags... det var verkeligen inge kul! Busschafören dog.... å eftersom vi har en kompis som kör buss så vet jag vem han som omkom oxå var!!..... Hemskt!!! han var alltid glad å trevlig! jag fick allti åka gratis med honom med!!! å nu e han borta!!! Tragiskt var ordet.... ja man hittar inte ord i en sådan hära händelse.......

Tänker på de annhöriga!

Imorrn blir det jobb..... inventering rättare sagt....men vem bryr sig egentligen när det e 100% man får så e vidär i 5h så får vi för 10h osv..... så det känns ju bra!!
Har tagit på mej extra i veckan med!!! det känns bra att ha pengar över till att göra roliga grejjer med!!! :O)

Nu känner jag mej utpumpad.... inte på topp!!! men men .....
Hoppas att det är bra med alla andra och att helgen blir fortsatt bra för er!!! :O)


Dessa vackra blommor har mamma å pappa haft på deras baksida!!!  Sänder en tanke med denna bild till de anhöriga i bussolyckan!!!


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Usch vad hemskt med den där olyckan! Det kommer alltid närmare då det händer med någon man känner till... eller man tar åt sig mer då.

Roligt med skofyndet också, trodde du bloggat dem -men det var en vacker blomma i dag i stället.

Käka vitpepparkorn nu, så det inte kommer över magsjukebaciller med myggorna. Man vet aldrig. =)

Kram!

2008-08-31 @ 16:28:19
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0