Nästan alla dagar....

Bakar jag!!! :O)

Idag har jag inte gjort så mycket ...jag har jobbat å varit på kondis å ätit godsaker.....inte så bra ....men gott var det!!

Har även tagit på mej en massa jobb när jag egentligen ska gå hem för dagen å när jag e ledig....pengar behövs alltid!!! så det e ju bra!!!

Nu har sambon satt ihop tv möbeln..... men inte bokhyllan!!  Jag ska försöka lägga ut bilder på det när dom e klara!!! men nu e det så att jag inte fick till bilderna sedan jag bakat igår....min dator kräver en uppdatering tydligen....men jag ska försöka att lägga ut bilder!!! LOVAR!!!

I helgen har jag sagt åt pappa att han ska komma å kolla på travet å os med mig ...sambon jobbar .....å då har jag sagt åt an att han ska hjälpa mej att koka saft ;O) ska låna deras saftmaja hade jag tänkt!!! mamma skulle iväg på någon visning av kläder där hon jobbar så då blev han ensamm så då tänkte jag att vi kunde koka saft!!! ;O)

Ska även göra någon smarrig efterrätt eftsom vi ska ha folk på middag!!!
Måste baka en Blueberry cheesecake med ( allti bra att ha i frysen...) åsså tänkte jag göra en morots kaka!!! mycket gott!!!
Ska även baka mera bullar med !! det är ju gott att ha till saft!!!

Imorrn på jobbet är det jag som står för en bjudning igen!!! det blir ungnsstekt falukorv å mos!!! å nästa fredag bjuder jag på tårta!!! ;O)

Nu ska jag gå å kolla tv!!!! bajjbajj

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Men oj, om man hade lite av din energi, här är det nästan jämt tomt i frysen och man blir överlycklig om man hittar något då det kommer besök. Jag var mycket duktigare då jag var yngre.

Har vi vägarna långt norrut kommer jag förbi och fikar lite hos dig tror jag. :)

Kram och go natt!

2008-08-21 @ 22:19:12
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0