Klater och elände!!!

Ja!!! d var visst det jag sa alldeles nyss!!!
Häe har det hänt grejjer ser ni..... nu har vi 2 spiar å ingen funkar.....men så har väl alla eller???

Det är tur att man är kompis med en som jobbar som elektriker ..... han har hjälpt oss!!! tur!!!
Fick en bättre beg. spis av pappa!! jag blev jätteglad! mycket snyggare än detta härk som vi haft nu! å när jag skulle till att baka rabarber smul paj så gick...huvudströmmbrytaren! tror jag visst att det var 2 ggr... sedan stoppade vi in den gammla härket å då rök det ur kontakten..... så nu står vi utan fläkt å spis!!! aaaaaaaaa d e LOVELY d!!!

Så nu är det bara att lätta på plånkan igen å köpa en ny spis! jaja vad göra....måste ju ha något att baka i iaf!!!

Igår jobbade jag hela dagen så det blev inte mycket annat gjort....var ute å kastade boll med hunden på kvällen!

Nu vill jag tända ljus å ha det mysigt! det känns verkligen som hösten är här!!! HJÄLP!!!!!

Imorrn far vi till syster yster!!! ska bli kul!! ska gå ut å äta å gå på stan! det är ju till björkarnas stad vi åker ...som det så fint kallas!!!
Där ska vi sova över tills lördag!!

Snart ska jag träna upp min allt för dåliga sommar kondis!!! man har ju gått upp lite under sommaren!!! hihihi man får ligga i hårdträning till vintern ist!!
Vi har bestämt kl 18:30 jag å min kompis! ska ta med hunden me!!! så han blir glad!!

  Här är en bild på cliff å katten Jens!! hihihi grann katten! // Trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Här är också jäkligt höstigt... Brr! Vill njuta av mer sommar och sol och strand ju!!!

Ha så mysigt i Björkarnas stad... Umeå?

Krams!

2008-08-08 @ 15:40:28
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0