Har bla sett fotbollsproffsets Figo's nya hus....

Halloooooooo på er!!

Jag har inte försvunnit bara varit lite frånvarande de senaste dagarna...det är så när man inte fåt bredband å det tar 100 000 000 000 000 0 000 år att ladda en sida på nät eller blogg....men nu har jag  lyckats nästla mej ut :o)

I början av veckan gjorde mitt nya husliga jag ( HAHAHA) en kräm! krusbärs kräm på 2 liter krusbär!! har lite kvar ännu!! gott blev det iaf!!

Sedan idag har jag bakat! det blev en Pecan paj!! som är ruskeligt god!!! mumms mumms!!! I love it!!!

I fredags på vårat jobb så fick jag stå för demon på jobbet!!! det är faktiskt kul!!! att stå å surra lite med kunder som vill provsmaka!!! denna gång var det frukost!

Annars har det mest varit vardagliga sysslor som jobb, tvätt, jobb, tvätt :o) sova å jobb.... inget socialt umgänge här inte!!! det kan ju bli förmycket av det goda !!! :o)

Men igår efter det att jag jobbat klart så for vi till min moster å morbro å kusin på middag!!!
Åsså fick vi kolla in Fotbolls Figos nya sommar hus.....eller sommar å sommar.....Ganska stora ENORMA villa!! som de blir grannar med nu!!! det var ett jättefint hus!!! med en jättefin inngång å en sådan stor glas solfjäder eller vad man kan kalla det ovanför ytterdörren!!! tänk va coolt ändå att han liksom kommer att va där!!! :o) men det är inte klart ännu!!!

Idag har jag gjort Pecanpaj å bjudit mina föräldrar på som kom hit å hjälpte oss med fläkten som nu kommit tillrätta!!! så nu e den snart uppsatt!!! somnade i soffan gjorde jag även...medans mamma å pappa var här....förlåt!!! men jag har ju börjat dricka koffeinfritt kaffe!! mest på skojs skull för att kolla om det verkeligen  e kaffet man blir pigg av....å det verkar det vara!!! jag har väl inte somnat när vi haft främmande förut!!! hahaha!!!

Har köpt en ny spännande kokbok med!!! med en massa nyttigheter i!!! ska försöka laga något nytt nån dag!!

Hitade bland utländska produkter en ny soppa som man kunde göra något spännande med kyckling å svamp i å bambuskott som jag tänker prova!!! det skulle serveras med ris!!!

Kanske till helgen ska vi bjuda hem våra grannar på middag!! även tjejerna på jobbet ville komma å kolla på huset å jag har lovat att vi ska hitta på någo frammöver ...en arbetskompis hade köpt singstar me!! :O)

Nu ska jag hjälpa sambon!!!
Lägger ut lite bilder!!!

 Krusbärskrämen!!! Ûbergod :o)

 Pecan pajen..... den är god som det ser ut va??? :O) kanske ingen vacker bild men det e god!

 Hur säger dom.... Mycker rönnbär mycke snö?? eller......

 Min nya kokbok!! Köp en ni med !! massor med spännande grejjer i den!!!

Vi höres bloggisar!!!   Todelooooooooo :o)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Pecanpajen skulle jag dö för nu... PMS-ig och sötsugen. Kan du inte lägga ut receptet? =)

Så jag slipper dö menar jag...

Kram!

2008-08-17 @ 19:37:01
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0