Fredag å lite bilder....

 HAHAHA Vad fula de ser ut här...... men men ...

 Väl i ugnen ser d lite snyggare ut ......

 Ja ser man på...man skulle ha snurrat lite på bilden....

 Ja nu ser man att det ser ut som kanelbullar iaf!!! :O) förhoppningsvis!!!

Idag har man jobbat så jag  har ej hunnit med någe spec...... nu håller sambon på att sätta ihop vår hylla!!! så nu får vi se hur den ser ut!!! :O)

Hoppas nu att det inte regnar imorrn....då blir jag lite ledsen!!!! jag ska ju plocka in svartvinbär......å göra saft å ha gäster på middag!!! ska baka med....hoppas att jag har alla grejjer hemma!!! 

Nu snodde hunden min jacka!!! han har bollat ihop sig på den!!! :O)

Ha en trevlig fredagskväll nu!!!

Ni som besöker min sida!!! skriv gärna!!! ;O)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

God morgon! Mmm! Man känner bulldoften långa vägar här. :)

Jag tror faktiskt att jag hörde Metallicas låt två dagar i rad på eftermiddagen på P3, både i går och i förrgår. Den började jättelugnt och så höll den på i typ 15 minuter?

Här är det kanonväder, så jag ska låta bloggen vila lite i helgen och ägna mig åt annat. Får se hur det går. :) Ses på söndag kväll!

Kram och hoppas ni också har sol, så att ni får fixa bären.

2008-08-23 @ 10:26:33
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0