En trist måndag var det.....

HUUUUUUUUG! va tråkigt det är när regnet öser ner!!! man blir deppig , trött, seg, å skulle hellst av allt dra någe gammalt över sig!!! :O)

Idag har jag jobbat långdag!! 8-19 så jag har inte gjort någe särskilt!!!  Var ut med mamma på rasten å tog en latte å räkmacka!!! det var kul!!!

Åsså idag när vi kom hem så hade vi blevit bjudna på 40års kalas till min bästis jobbar kompis ( som e sjukskriven) svampbob!!! det ska bli jättekul!!!! den 20 september var det tror jag om jag inte mins fel!!! :O)

IMorrn har jag sovmorgon å börjar inte förrns kl 14:00 ....har typ eftermiddags passen denna vecka men jag bryr mej inte!!!

Men så synd det var om Sanna Kallur idag!!! tycker såååååååååå synd om henne!!! Men hon kommer tillbaka!!!

På lördag har vi bjudit över grannarna på mat!!! så då tänker jag bjuda på bloggis Camillas fläskfile gratäng!!! ;O) längtas redan!!!!

Nu ska jag ta å fika Pecan paj å glass som blev kvar igår!!  Å en kopp kaffe!!!

Goood kväll!!!!! Bloggisar

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni kommer att gilla fläskfilégratängen lika mycket som vi gör. :)

Här regnar det faktiskt inte i dag! Måste nog passa på att ta en promenad innan jobbet. :)

Supertrist med Kallur... :(

Kram!

2008-08-19 @ 08:43:15
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0