Blä!!! urch!!! :O(

JAAAA!!!!  verkeligen!!!


Jag tänkte laga till en kyckling rätt men det slutade att jag fick improvisera!!! å inte så gott heller.... hahaha!!!  det var 2st burkar som var en soppa men man kunde tillsätta kyckling osv..... men soppan såg hemsk ut å där stod jag med 2st öppnade burkar!!! inte vidare kul!!! till å med sambon tyckte att det såg oaptitligt ut så jag slängde dom!!! sedan så blev det en sisådär  rätt!! godare har jag ätit!!! ;O)


Nu har jag stillat min hunger med min chokladkaka jag igenteligen skullet mumsa på ikväll....men vad göra!!!! hahaha!! :O)


Idag e det regnigt å grått!!! förkylningar går det på jobbet... annars har det varit som vanligt där med!!! höstrusk e det iaf!!! vart tog våran sommar vägen??? :O(


Vill baka något ist....men vet ej om jag ska göra en morotskaka eller biscottisar....har inte bestämt mej....eller så går jag ut med hunden en sväng å sedan kanske jag får nya tag å bestämmelser angående bakningen.....


Det är sånna här regniga dagar man vill dra någe gammalt över sig å sova vidare!!!!


Ska kolla bloggar nu å sedan gå med hunden å sedan SEDAN ska jag kanske baka någe!!! ;O)


Vi höres!!!   CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0