Ännu en vecka.....

Ja!! det är det....å jag har jobbat hela dagen idag! så idag har jag inte bakat någe heller..... :O(
Men men ..... det går bra ändå!!! de får så lov me det!!

Idag har man inte gjort många knop förutom att jobba då!! åsså drog hunden med mej å min kompis på en prommis så vi fick ventilera oss lite på vad som hänt i dag osv..... ;O) det är härligt!!!

Imorrn ska jag bjuda på något nytt!!! mamma å pappa ska komma på mat hade jag tänkt....sambon blev sur för jag hade sagt tacos först...hihihi!!! men det ska bli någon ny kycklingrätt!!! återommer med recept om den gick hem.... det vet jag ju inte ännu!!!

Tror att jag ska baka Biscotti någon dag!!! har aldrig provat så någon gång måste ju bli den första!!!

Nu sitter min sambo å spelar guitar hero....å blir förabannad!!! har typ hört den låten 10ggr....han ska klara HELA låten utan någe fel har han sagt!!! så nu e han sur å irriterad me.... dåli förlorare e han!!! hahaha

Nu regnar det ute....eller det e någe dis som far!!! det e sådanna hära dagar man längtar till sommaren igen....värmen framför allt!!! ;O)  det e utlandet som man får åka till då!!! jag har ju 14 dagar kvar att ta ut nu !!! i semester dagar så d få man väll ta å tänka på då!!!

Nä nu ska jag ta å ducha!!! å kanske om jag får..... kolla på tv!!! eftersom den andra tv'n inte e innkopplad!!! sitta å kolla sambon tänker jag inte göra iaf...... han e bara så sur å grinig när han inte klarar låtarna!!! hahah!!!

Hej så länge bloggisar!!! ;O)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Ha ha ha... snacka om dålig förlorare. Guitar Hero testade jag hos grannarna i somras, det var ju superkul. :) Önskar verkligen att bonussonen vill ha det då han fyller år om 2 veckor, så att man får pröva lite själv också... Håller på att övertala honom, men han vill helst ha innebandygrejor. Suck!

Kram och ha det bra!

2008-08-27 @ 07:54:12
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0