Today is a good day.....

Hello!!!

Ja här sitter man nu mätt å bellåten!!! har nyss käkat middag!
Idag blev det lax med krämig vitlök å scharlottenlöks sås!!! mycket gott var det iaf!!! :O)

Det blev en matlåda till sambon med!!! jag äter väll mitt dagliga lunch bestående av mini yoggi på jobbet!! med lite musli!! :O)

Idag har jag jobbat d vanliga!!! hehehe!!! så det har inte hänt så mycket idag!! ska iaf gå ut å gå långa rundan med sambo å my doggelidog sedan!!!

Och om jag får ett annfall baka mina chili/lime muffins...jag e  så sugen på att smaka en!!! hahaha!!!

image43Men det ska vara röd chili!!! men jag tycker att detta ser ut som spansk peppar....???
Idag e det greys på tv'n men jag har ju redan sett detta programm!!! hahaha!! det är härligt att inte behöva se allt heller!!!! man kan kolla när man själv vill!!! de tycker jag e bra!!!

Nu har det kommit några typer å kollat på bmw hojjen!!! hoppas att det tar med sig den hem!! :O) så slipper vi ha den var!!! vi e sugen på en ny bil......vi e inte nöjd med saaben!!!! så vi får se hur det blir med d!!! jag vill ha en bmw 525 touring!!! de vill p me!!! men men vi får se hur det går med det hela!!!

Någon dag måste man kratta gräset med.....d e inte min starka sida.... men det måste göras d me.

Alla tycker att våren e den bästa högtiden av alla....men jag tycker om hösten me på någe sätt....där kan man ta å dra täcket över huvudet om man vill å sedan kolla tv!! Å tända ljus å så!!! :O) men jag e mycket piggare nu på våren iaf!!! hahaha!!! jag vaknar typ kl 06:00..... då e jag pigg me!!!

Nä nu e hojj människorna här....kanske man måste gå å visa sig.....eller inte !! hahaha!!!

Bajj bajj!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0